Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Fotografija>3 fotografijos
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

3 fotografijos

  
 
 
123456
Aprašymas

3 fotografijų aprašymas.Klausimynas: Kodėl šios fotografijos sudomino? Kokiomis priemonėmis atlikta (rakursas, kompozicija, surežisuota ar reportažas, simboliai)? Ar fotografija papildo tekstą, santykis tarp fotografijos ir teksto? Ką būtų galima taisyti, tobulinti fotografijoje? 3 fotografijos: A. Rodčenko, Birdpix.lt ūsuotoji zylė, Peter Bower "Kanoja".

Ištrauka

1. A. Rodčenko buvo vienas iš garsiausių tuometinių SSRS fotografų. Šis fotografas — XX a. kūrybinės fotografijos Europoje pradininkas. Vienas iš pirmųjų pradėjo fotografuoti įvairiais rakursais, kaip ir kiti to meto fotografai bandė fotografijos galimybes. Ši A. Rodčenkos fotografija mane sudomino, nes atspindi Rodčenkos kūrybos principus. Taipogi sužavėjo savo paslaptingumu ir fotografijoje pavaizduota moteris, susimąsčiusi lyg laukianti kažko. Aplinkoje tvyro paslaptis, lieka nežinoma, ko ši moteris laukia, jei apskritai ji ko nors laukia.
2. Šioje fotografijoje pavaizduotas moters portretas, tokią prielaidą leidžia daryti tai, kad pagrindinis fotografijos objektas yra moteris, kuri sėdi ant suolelio. Ji susimąsčiusi, paskendusi savo mintyse, jos žvilgsnis nukreiptas tolumon, moters jausmus galima tik nuspėti. Fotografuota iš kairiojo šono, nuotrauka nespalvota — rimta, objektyvesnė nei spalota, atskleidžia tikrąją fotografijos prasmę ir turinį, atsiribojama nuo pašalinių veiksnių, ryškūs kontūrai tarp juodo ir balto. Fone išsiskiria moteris. Ji vilki baltą dalykinį kostiumėlį. Moteris kaip ir visa fotografija dvelkia rimtimi, susikaupimu. Pasikartojančio taisyklingo rašto dienos apšvietimas ir tvarkinga moters apranga fotografiajjai suteikia taisyklingumo, subtilumo, išbaigtumo. Fotografija neperkrauta, joje minimaliai daiktų ir veikėjų — viena moteris, vienas suolelis. Išlaikomas balansas tarp šviesių ir tamsių atspalvių.
3. Tekstas prie fotografijos mus informuoja, kad ši fotografija atlikta 1934 metais, su fotoaparatu "Leika". Moters apranga kaip tik ir atspindi to laikmečio, kuomet daryta ši fotografija, t.y. 1934m., mados tendencijas (griežtas, minimalistinis stilius, klasika).
4. Apšvietimas dalinai uždengia veidą, tai šiek tiek nemalonu stebėtojo akiai, ši prieblanda suteikia paslaptingumo, mes negalime matyti objekto akių ir yra sudėtingiau įspėti jo mintis, jausmus. Kai kuriose vietose per didelis kontrastas, nieko nematyti tik juoda spalva, trūksta aiškumo apie aplinką, kurioje daryta nuotrauka. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-21
DalykasFotografijos namų darbas
KategorijaFotografija
TipasNamų darbai
Apimtis4 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis1.16 MB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPožerskis
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 3 fotografijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 4 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Požerskis
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą