Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Fotografija>Vaizdas reklamoje: fotografijos vaidmuo
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Vaizdas reklamoje: fotografijos vaidmuo

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Reklama. Reklamos raida. Fotografija. Fotografija Lietuvoje. Fotografija reklamoje. Spalvų reikšmė. Tyrimas. Išvados.

Ištrauka

Reklama – kas tai? Į šį klausimą mes visi atsakytume skirtingai. Tai informacija ir panašiai. Kada ji atsirado, kas jai davė pradžią ir padėjo išsiplėtoti? Tai ir bandysime aptarti. Taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai, jog reklama yra glaudžiai susijusi su daugeliu įvairių sričių. Tačiau mes aptarsime tik vieną, reklamai ypatingai svarbią sritį - fotografiją. Aptarsime jos atsiradimą, raidą bei jos naudą kuriant reklamą. Be to, aptarsime spalvų reikšmę, jų svarbumą. Patyrinėsime skirtingų metų reklamą dviejuose žurnaluose. Iš viso to bus galima pastebėti, kaip kinta reklama atsirandat vis tobulesniems vaizdo fiksavimo aparatams.


Reklamos šiuo metu yra visur, tai tiesiog mūsų gyvenimo dalis. Ji mums padeda sužinoti apie naujas prekes, paslaugas, ir kitus naujus dalykus. Taigi reklama tampa svarbi mūsų gyvenime. Jos pagrindinės funkcija yra skatinti vartotoją pirkti. Taigi ji padeda vartotojui išsirinkti tinkama prekę, tai pat padeda susiformuoti interesamas, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus. Ji dalyvauja kūltūriniame, politiniame, moraliniame ir estetiniame žmonių auklėjime. Apie reklamą galima daug kalbėti, bet nėra vieno konkretaus apibrėžimo, kuriuo būtų įmanoma ją apibūdinti. Skirtingi asmenys pabrėžia skirtingas reklamos savybes, jos tiklsus. Todėl norint suvokti reklamos esmę, reikia ją aptarti iš skirtingų pozicijų, remiantis ne vieno, o daugelio ją tiriančių žmonių nuomone, pastebėjimais. Todėl pateiksiu ne vieną, o kelis skirtingus apibrėžimus (D. Jokubauskas "Reklama ir jos poveikis vartotojui" 7 psl.) :
• Reklama – tai vaizduojamojo meno rūšis.

• Reklama – tai socialinės veiklos rūšis, susidedanti iš įvairių reklamos priemonių
ruošimo, gaminimo, platinimo, tai pat reklaminės veiklos
organizavimo.

• Reklama – tai kontroliuojamas poveikis auditorijai masinėmis informacijos
priemonėmis.

• Reklama – tai menas įsiūlyti vienintelį, labiausiai vykusį vartojimo motyvą kuo
didesniam žmonių skaičiui."
Taigi mėginant apibendrinti, reklama – tai informacijos šaltininis, padedantis apsispręsti. Reklama remiasi įvairiais reklamos veiksniais: kalba, tekstu, vaizdu, preke, nauda. Jos veiksmingumą didina ir tokie reklamos elementai: žodis, garsas, šviesa, forma, veiksmas. Kaip suprantame, reklamos tikslas yra ne tik sudominti vartotoją, bet ir paskatinti jį atlikti tam tikrą veismą, pvz. pirktų prekę, duotų kraujo ir panašiai. Kiti reklamos tikslai: supažindinti potencialų vartotoją su tam tikra preke, jos ženklu, savybėmis, jos kaina, pateikimo vieta ir panašiai. Be to, reklama turi priversti potencialų vartotoją galvoti apie prekės įsigijimą, parodydama, kad įsigijęs prekę vartotojas turės naudos. Ji priverčia potencialų vartotoją norėti tam tikros prekės, sukeldama svajones apie ją. Visa reklama yra skiriama vartotojui. Vartotojas – tai vertybė, kurią kiekvienas reklamos davėjas tikisi turėti savo rankose. Kaip potencialus pirkėjas jis visur laukiamas, į jį sudėtos visos viltys, ir tik dėl jo taip stengiamasi sukurti gerą reklamą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-04
DalykasFotografijos kursinis darbas
KategorijaFotografija
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai6 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis76.22 KB
AutoriusEgidijus
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA.Armonienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaizdas reklamoje fotografijos vaidmuo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-04-21 IP: 62.212.212.11
    Giedre sako

    panasus i rasineli bet kaip 2 kurso dar galima sakyti pusiau vertingas darbas, analitineje dalyje 1998 ir 2005m . laimos zurnalo reklamos analize.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A.Armonienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą